0 ks 0.00 €


 

Reklamačný postup:

Na každý predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. V prípade reklamácie tovaru je predávajúci povinný rozhodnúť o uplatnení, alebo neuplatnení reklamácie do troch dní od jej doručenia a vybaviť prípadnú reklamáciu do 30 pracovných dní. Záruka sa nevzťahuje na mechanické opotrebenie, prípadne škodu spôsobenú neodborným zaobchádzaním užívateľa. Predávajúci neručí za škody spôsobené doručovateľskými spoločnosťami. Predávajúci neručí za stratené zásielky, alebo ukradnuté zo schránky kupujúceho. Ak kupujúci z ľubovoľných dôvodov neprevezme zásielku, je povinný uhradiť vzniknutú škodu (poštovné a balné).


Reklamácie sú vybavované:

  • emailom na: info@kozmetikaprekrasu.sk zaslaním vyplneného reklamačného formulára, ktorý si stiahnete tu: reklamačný formulár
  • poštou, spolu s reklamovaným tovarom prosíme priložiť reklamačný formulár s popisom závady na tovare
  • pri oprávnenej reklamácii Vám reklamovaný tovar obratom vymeníme za nový, pokiaľ taký istý máme na sklade, resp. po dohode so zákazníkom zašleme iný náhradný tovar, alebo vrátime sumu za reklamovaný tovar

Adresa na zasielane reklamovaného tovaru:

Stoham s.r.o.
Topoľová 15
962 31 Sliač

V prípade zaslania zásielky na reklamáciu si poštovné hradí klient. Reklamáciu nezasielajte dobierkou.

 

Možnosti a podmienky riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov: 

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na office@kozmetikaprekrasu.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

 

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

 

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

V Sliači, dňa 03.10.2016

 



DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM