0 ks 0.00 €

#7 skvelých tipov na pevnejšie prsia

19/02/2017

 

7 skvelých tipov na pevnejšie prsia

 

Pevný a pekne vytvarovaný dekolt je niekedy naším zbožným želaním. Hlavne, keď pevnosť a tvar nahlodá nielen zub času , ale aj  zmeny ako tehotenstvo, menopauza, výkyvy váhy a zdravotné problémy. Žiaľ, niekedy si zhoršený stav našej pokožky nechtiac spôsobíme zanedbaním tejto časti tela.  Z väčšej miery sa zameriame len na tvár a na dekolt akosi pozabudneme  a všimneme si to hlavne na jar a cez leto, keď dekolt je viac obnažený.  

Ale ako docielime pevnejší a krajší dekolt? Nemusíme zúfať, na to existuje pár tipov ako si dopomôcť k lepšej kondícií nášho poprsia a k podpore elasticity našej pokožky. Pomocou nich a ich pravidelným aplikovaním docielime, aby naše ženské zbrane boli pevné a pekné.  Jednotlivé tipy a informácie si rozoberieme v nasledujúcich odsekoch, pri niektorých nájdete aj videá na inšpiráciu.

 

1. Držanie tela  

"Brucho dnu a prsia von"  túto vetu sme už od detstva počúvali skoro každá z nás. Správne držania je veľmi dôležité. Sem-tam sa každá z nás pristihne pri tom, že sa hrbíme a to nie je dobré. Naše prsia potrebujú pevnú oporu a to vzpriameným držaním tela.  Pre zaujímavosť  náš hrudník je tvorený dvoma základnými svalmi a to veľkým a malým prsným svalom. Pod veľkým prsným svalom sa nachádza malý prsný sval. Rozprestierajú sa od kľúčnej kosti cez hruď a rebrá, a sú upnuté na ramennej kosti a lopatky. Chrbtové svaly predstavujú pre naše poprsie tiež veľkú oporu a samozrejme ich spevnenie rôznymi cvikmi má priaznivý vplyv na pevnejší dekolt.  Niekedy si stačí uvedomiť, aby sme sa nehrbili a zatlačili ramená dozadu.  

 

2. Cvičenie

Aj pravidelným športovaním si vieme dopomôcť ku krajšiemu poprsiu.  Avšak mali by sme mať na pamäti, že je dôležité si vybrať optimálny druh športu. Aké športy sem patria?  Napr. plávanie je ideálny spôsob na spevnenie chrbta a prsných svalov, ďalej letné športy ako pádlovanie a veslovanie ( perfektný tip ako stráviť víkend pri jazere ), posilňovanie s činkami, bežkovanie. Vďaka jóge sa nám spevňujú prsné svaly a naučíme sa správnemu držaniu tela.  Aj v pohodlí obývačky pred telkou si môžeme zacvičiť. Veľmi dobré cvičenie sú kliky (kľuky), môžeme si zvoliť aj jednoduchšiu variantu klikov a to, že si pomáhame na kolenách.  Samozrejme pri cvičení nezabudnime na športovú podprsenku. Pri cvičení treba dopriať prsiam dostatočnú oporu, keďže sa vtedy hýbu hore a dole aj do strán.

Môžete sa inšpirovať nasledujúcimi videami :-)

Video 1: cviky na pevnejšie prsia

https://www.youtube.com/watch?v=MXE0e_C8hF4

Video 2:  na spevnenie ramien, rúk

https://www.youtube.com/watch?v=oUychjqfO8I

https://www.youtube.com/watch?v=go8rGQro3dY

 

3. Pitný režim

Podľa viacerých uskutočnených štúdií a názorov lekárov má pravidelný pitný režim  pozitívny vplyv na elasticitu pokožky. Samozrejme, pitím nemyslíme sladené nealkoholické a alkoholické nápoje. Pravidelný pitný režim je nielen dôležitý pre pekné poprsie, ale má aj význam pre ostatné časti tela. Na to aby sme mali aj vo vyššom veku peknú pokožku je dôležitá vyvážená a zdravá strava.

 

4. Striedavá sprcha

Ráno si môžeme dopriať studenú sprchu, vďaka ktorej sa nám prekrví pokožka. Odporúča sa cca. 5 až 10 sekúnd si sprchovať poprsie krúživými pohybmi studenou vodou, potom cca. 1 minútu teplou vodou. Najlepšie je to zopakovať 3 až 5x. Nezabudnime však, že je treba zakončiť celý proces studenou vodou.  Plynutím rokov naša pokožka stráca na elasticite.  Striedanie  studeného a teplého prúdu vody počas sprchovacia napomáha prekrveniu a tým napomáhame, aby elastické väzivo na prsiach bolo v lepšej kondícií.

 

 

5. Používanie krémov a peelingu

Od 30 roku života sa odporúča ženám venovať pravidelné pokožke na dekolte. Ženám do 25 roku postačí aplikovať telové mlieko na hydratáciu. Minimálne raz do týždňa si doprajme  peeling, ktorý oživí a prekrví našu pokožku. Zároveň tým odstránime odumretú pokožku a podporíme obnovu tvorby nových buniek pokožky. S peelingom to však netreba preháňať.  Treba sa pritom riadiť pravidlom všetko s mierou. Najlepšie je použiť peeling s jemnými čiastočkami, aby sme si zbytočne nepodráždili pokožku.  Vďaka tomu sa zbavíme aj drobného akné a nerovností na pokožke.

Na každodennú starostlivosť o jemnú a citlivú pokožku postačia aj krémy, ktoré používame na našu pleť:  jemné čistiace mlieka alebo toniká,  pleťové vody bez použitia alkoholu, vyživujúce krémy bohaté na antioxidanty ako vitamín A, vitamín C a E alebo telu vlastné látky koenzým Q10). 

Na viditeľnejší efekt môžeme použiť aj špeciálne krémy, ktoré sú na to určené. Krém by sa mal vmasírovať do pokožky a to od pŕs smerom hore ku krku ( smerom proti zemskej príťažlivosti ) a to špirálovitým spôsobom . Vďaka tomu bude naša pokožka viac prekrvená.

 

V prípade ak sa chystáme na večierok alebo party môžeme použiť na poprsie púder alebo krém s trblietkami, vďaka čomu sa pokožka rozžiari a jemné vrásočky sa stratia.

 

6. Nosenie správnej podprsenky

Podľa štúdie okolo 70% žien nosí nesprávnu veľkosť, typ a strih podprsenky. Prílišným stlačením poprsia k sebe si môžeme vytvoriť resp. zvýrazniť vrásky. Pri správne zvolenom type podprsenky si môžeme pekne vytvarovať prsia, ale má to hlavne vplyv aj na naše zdravie. Ak je podprsenka príliš malá a veľkosť košíkov nepasuje, môže nás to príliš tlačiť a nabádať k zlému držaniu tela a to má za následok problémy s chrbticou a to hlavne, keď väčšie prsia ťahajú vrchnú časť tela dopredu.

 

 

7. Správny spánok

Vedeli ste , že spánok na bruchu a na boku spôsobuje stlačenie pŕs, kvôli čomu môžu vytvoriť zvislé vrásky.  Síce je niekedy ťažko meniť obľúbenú polohu na spanie a je to viac menej už automaticky ,ale skúsme niekedy zmeniť polohu na chrbát :-). Vďaka tomu aj naša pleť na tvári lepšie dýcha a regeneruje sa. Odporúča sa spať na plochom vankúši. Najlepší je vankúš s jemnými obliečkami z hodvábu.  Tak zabránime "pokrčenej" tvári a vráskam na krku.

 

 

Samozrejme  existujú ďalšie tipy ako si spevniť poprsie, o ktorých si môžeme prečítať na internete. Tu sme sa zamerali na tie najhlavnejšie.  Určite je dobre využiť kombináciu týchto tipov. Najdôležitejšie je však, aby sme sa cítili spokojne s našim poprsím vo všetkých našich životných fázach :-) 



Zatiaľ nebol vložený žiaden komentár.


 
 


DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM