0 ks 0.00 €

6 skvelých tipov pre prirodzene dlhé a husté mihalnice

03/02/2019

6 skvelých tipov pre prirodzene dlhé a husté mihalnice

 

Zdravé, dlhé a husté mihalnice sú snom každej ženy. Mihalnice nielen dodávajú  „krásu“ našim ženským očiam, ale plnia aj dôležité ochranné funkcie. Chránia naše oči pred prachom, znečisťujúcimi čiastočkami v okolí , pred hmyzom , ako aj pred intenzívnym slnečným žiarením. Každodenne sú naše mihalnice namáhané maskarou, farbením mihalníc ako aj používaním kliešťov na vytvarovania krajších rias.

 

 

Čo ovplyvňuje vzhľad našich mihalníc?

Hustotu a dĺžku mihalníc ovplyvňuje viacero faktorov, niektoré z nich dokážeme aj ovplyvniť. Vplyv na dĺžku a hustotu mihalníc má predovšetkým DNA, vek, životospráva, naše zdravie, používanie dekoratívnej kozmetiky, ako aj niektoré lieky. Existujú prirodzené spôsoby, ako zmeniť a zlepšiť stav našich mihalníc. Zmena stavu mihalníc, ako aj očakávaný pozitívny výsledok môže trvať týždne až mesiace.

 

„60 dní môže trvať, kým nám naše mihalnice úplne dorastú.“

 

Maskary síce zvýrazňujú naše mihalnice, a vďaka ním pôsobia aj hustejšie a predĺženejšie, ale ich zároveň aj zaťažujú . Následne dochádza k tomu, že sa začnú lámať a vypadávať. Mihalnice vyzerajú neatraktívne, pomaly sa regenerujú, sú redšie a ešte pomalšie dorastajú.

 

"Pozor na vodeodolné maskary,  ktoré sa ťažšie odličujú , a tým sa viac namáhajú naše mihalnice."

 

 

Tipy pre prirodzene zdravé a krásne mihalnice

1. Správna životospráva

Vyvážená a zdravá strava je alfou a omegou, ako dosiahnuť krásne mihalnice. Vitamíny A,B,C a E a minerály selén, magnézium, zinok, meď a železo sú dôležité, ak túžime po zdravších a pevnejších mihalniciach. Treba dávať pozor, aby naše telo malo dostatok prísunu  aj B-vitamínov. Dôležitý je predovšetkým biotín (vitamín B7), ktorý sa považuje za  vitamín „krásy žien“ . Jeho nedostatok sa prejavuje lámavými vlasmi a ich vypadávaním. Týka sa to následne  aj mihalníc.

 

"Nedostatočná konzumácia potravín bohatých na tieto minerály a vitamíny, má veľký vplyv na kvalitu mihalníc."

 

Pre krásne mihalnice by sme do životosprávy mali zaradiť preto nasledujúce potraviny:

-ovocie: jablká, mango, avokádo, papája, grapefruit,
-zelenina: brokolica, špenát, kapusta, kel,
-oleje: extra panenský kokokovy, olejový a sezamový,
-proteíny a
-ďalej semiačka, strukoviny, oriešky a výhonky alfalfa.

 

 

2. Olivový olej

Olivový olej je skvelý pomocník, nielen v domácnosti, ale aj v kozmetike. Olej je bohatý na vitamín E a kyselinu olejovú, ktoré podporujú rast a pevnosť mihalníc a zároveň zodpovedajú za ich tmavú farbu.

Olivová kúra: Pred spaním si môžeme dopriať olivovú kúru na mihalnice. Na skrášľujúcu procedúru budeme potrebovať vatové tyčinky alebo kefku na mihalnice. Vatovú tyčinku alebo kefku namočíme do olivového oleja a nanesieme na mihalnice. Necháme pôsobiť do rána a zmyjeme vlažnou vodou. Procedúru aplikujeme denne počas viacerých mesiacov, resp. kým nebudeme spokojné s výsledkom.

 

TIP: Kefku na mihalnice je možné kúpiť cez internet v eshopoch alebo môžeme využiť kefku zo starej maskary. Pred použitím ju treba dôkladne vyčistiť.

 

 

3. Kokosové mlieko

Krásne a hlavne lesklé mihalnice môžeme docieliť pomocou kokosového mlieka. Práve kokosové mlieko ma antibakteriálne a protizápalové účinky a napomáha spevniť mihalnice.

Vatovú tyčinku jednoducho namočíme do kokosového mlieka, nanesieme jemne na mihalnice a necháme pôsobiť 10 minút. Mihalnice jemne opláchneme teplou vodou. Procedúru sa odporúča opakovať 1- 2 x denne minimálne mesiac.

 

 

4. Zelený čaj

Tie, ktoré pijeme zelený čaj, je to dobrá správa. Zelený čaj je bohatý na flavonoidy a tanín, ktoré podporujú prirodzený rast mihalníc a sú zodpovedné aj za ich pevnosť a väčšiu hustotu.

Pripravíme si zelený čaj bez cukru a necháme ho vychladnúť. Vatovú tyčinku namočíme do čaju a necháme ju nasiaknuť. Následne aplikujeme od korienku po špičku riasov. Necháme pôsobiť 15 minút a oči opláchneme studenou vodu. Procedúru opakujeme 2x denne počas  2 -3 mesiacov.

 

UPOZORNENIE: Zelený čaj sa nesmie dostať do očí.

 

 

5. Prečesávanie mihalníc

Môže sa to zdať zvláštne, ale prečesávanie mihalníc má svoj význam. Je to rovnako ako pri česaní vlasov. Zbavujeme sa prahu a nečistôt, ktoré sa medzi jednotlivými mihalnicami usádzajú. Prečesávanie priaznivo podporuje lepšie prekrvenie a tým rýchlejší rast mihalníc.

 

 

6.   Hygiena okolo očí

Správna očná hygiena, je základom pre  zdravé mihalnice. Pred spaním je dôležité dôkladné odlíčenie a odstránenie prebytočného make-upu a očných tieňov  z oblasti očí. Používame preto jemné odličovacie prostriedky s prírodným zložením a na báze rastlinných olejov. Pri nedostatočnej hygiene sa začnú hromadiť zvyšky make-upu, folikuly(póry) sa začnú upchávať a môže to viesť  k infekciám. Následkom je vypadávanie mihalníc a ich pomalé dorastanie.

 

TIP: Najlepší čas na hygienu tváre a okolia očí je po kúpeli alebo po sprche. Teplá para otvára póry, vďaka čomu vieme tvár a oblasť očí dôkladnejšie prečistiť. Čistenie robíme jemne a opatrne, aby zbytočne nedošlo k lámaniu mihalníc.

 

 



Zatiaľ nebol vložený žiaden komentár.


 
 


DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM